Nuffnang Ads

Thursday, 5 June 2008

Episod Lampu...

3rd June 2008

Since Kak Roy dan kuncu2nya ada lagi.. dia org p la meronda2 satu KL ni, satu hari kat sini, satu hari kat sana… ari Selasa lepas dia org p Ikea kat Damansara.. mula2 ok je la.. last2 aku terpk jugak, kalo la diorg dpt belikan aku sesuatu, ok jugak.. sbb nya tuk aku ke Ikea berjalan2 mmg xdpt ler.. malasnya aku nak ke sana…

Hmmmm.. aku penah ke sana 3-4 bulan lepas, ada lah aku terpandang lampu tido yg mmg aku suka.. harga nya pun berpatutan.. (sila rujuk gambar), ape lg tak reti2 aku kirim! Tp yg tukang beli nya si Ed, bukan satu tapi dua yek tuan2 dan puan2. Satu aku letak kat ruang tamu rumah aku dan satu lagi dlm bilik aku kat opis..

Bila letak kat opis, mcm kat spa la pulak.. pasang muzik, letak sikit bau2an.. sure lena di ulit intan punya.....

5 comments:

Aleeza Zaily said...

tak silau ke? berapa hengget ni sampai beli 2...

Anonymous said...

lampu tu bagus... pnah beli 2(dua). tp la ni dah rosak. silau? tak ah...leh tukar mentolnya ikut berapa kadar kecerahan yg kita nak.
***adie***

Aleeza Zaily said...

siapa ini adie? lawyer? majistrate? ahli muzik atau jurucakap yg dilantik oleh syidan? hehehe btw makasih le for the info yeah!

cae said...

aleeza - tak silau pun, kalu silau aku tu tup ler. rm39. adie to kwn aku dr penang. awat? hang nak berkenalan ka dgn dia? tp ciri2 yg hang nak xda pada dia.. hang kan suka mcm nelayan, org2 kg.. dia ni agak ke bandar skit.. hehehe..

adie - huh! betui tuh...

Aleeza Zaily said...

kawan dari Penang... heheheheh *wink*